Σπανάκι…

Ένα λαχανικό πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία. Προστατεύει τον οργανισμό μας από διάφορες ασθένειες, όπως οστεοπόρωση, καρδιαγγειακές παθήσεις, αρθρίτιδα και διάφορες μορφές καρκίνου.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μαγειρική με διάφορους τρόπους, όπως  μια δροσερή σαλάτα ή  μια χορταστική σπανακόπιτα.

Το σπανάκι περιέχει 91.40% νερό και μόνο 23 kcal/ 100 gr.

Επίσης, τα θρεπτικά του στοιχεία είναι :

Υδατάνθρακες: 3.6 gr

-Σάκχαρα: 0.42 gr

-Φυτικές ίνες: 2.2  gr

Λίπη: 0.39 gr

Πρωτεινη : 2.86 gr

Βιταμίνες

Βιταμίνη Β1(Θειαμίνη): 0.078 mg

Βιταμίνη Β2(Ριβοφλαβίνη): 0.189 mg

Βιταμίνη Β3(Νιασίνη) : 0.724 mg

Βιταμίνη Β6 : 0.195 mg

Φολικό οξύ : 194 mg

Βιταμίνη A : 469 mg

Βιταμίνη Ε : 2.03 mg

Βιταμίνη Κ : 482,9 mg

Βιταμίνη C : 28.1 mg

Ιχνοστοιχεία

Ασβέστιο : 99 mg

Σίδηρος : 2.71 mg

Μαγνήσιο : 79 mg

Φώσφορος : 49 mg

Ποτάσσιο : 558 mg

Ψευδάργυρος : 0.53 mg

Νάτριο : 79 mg

Πηγή : USDA nutrient database

Η καλλιέργεια του είναι εύκολη και μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη και σε μεγάλες ζαρντινιέρες.

  • Προτιμά δροσερές και σκιερές θέσεις.
  • Το έδαφος που απαιτείται, θα πρέπει να είναι πλούσιο σε οργανική ύλη…έχει μεγάλη ανάγκη σε άζωτο…όποτε εμπλουτισμένο φυτόχωμα με τύρφη και κομπόστ.
  • Η σπορά μπορεί να γίνει απευθείας στο παρτέρι ή στη γλάστρα, αραιά και σε βάθος 2-3 cm. Μπορεί να πραγματοποιηθεί από τον Αύγουστο έως τον Μάρτιο και σπέρνοντας κάθε 15-20 μέρες, μπορούμε να έχουμε τη δίκη μας παραγωγή για όλη τη καλλιεργητική περίοδο.
  • Χρειαζεται συχνό πότισμα, έτσι ώστε το έδαφος να μην στεγνώνει.
  • Συγκαλλιεργεια : Ευνοείται η φύτευση με λάχανο, κουνουπίδι, ραπανάκι, ντομάτα, σέλινο, κρεμμύδι , μαϊντανό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *