Άνιθος…

Ένα αρωματικό φυτό για την κουζίνα μας που περιέχει θρεπτικά συστατικά, τα οποία ενισχύουν τη θρεπτική αξία του γεύματος που προστίθεται…

Είναι τόσο εύκολο να διατηρούμε ένα γλαστράκι με άνιθο στη κουζίνα μας και να το προσθέτουμε στα μαγειρέματα μας και στις σαλάτες μας.

Περιέχει μεγάλη ποσότητα νερού, περί το 85.95 % και 43 kcal/ 100 gr.

Επίσης, τα θρεπτικά του στοιχεία είναι αξιόλογα….πιο αναλυτικά τα 100 gr φρέσκου άνιθου εμπεριέχουν:

Υδατάνθρακες: 7.02 gr

-Φυτικές ίνες: 2.1 gr

Λίπη: 1.12 gr

Πρωτεινη : 3.46 gr

Βιταμίνες

Βιταμίνη Β1(Θειαμίνη): 0.058 mg/0.418 IU

Βιταμίνη Β2(Ριβοφλαβίνη): 0.296mg/ 0.284 IU

Βιταμίνη Β3(Νιασίνη) : 1.570 mg

Βιταμίνη A : 386 mg/ 7718 IU

Βιταμίνη Β6 :  0.185 mg

Φολικό οξύ : 150 mg

Βιταμίνη C : 85 mg

Ιχνοστοιχεία

Ασβέστιο : 208 mg

Σίδηρος : 6.59 mg

Μαγνήσιο : 55 mg

Φώσφορος : 66 mg

Ποτάσσιο: 738 mg

Νάτριο : 61 mg

Ψευδάργυρος : 0.91 mg

Πηγή : USDA nutrient database

Αναφέραμε και πριν ότι είναι τόσο εύκολο να έχουμε άνιθο στο κήπο μας ή σε μια γλάστρα ακόμη και μέσα στη κουζίνα μας….και οι καλλιεργητικές του απαιτήσεις είναι οι εξης:

  • Μια ηλιαζόμενη ή ημισκιερή θέση, ιδανική θερμοκρασια εξωτερικού χώρου 18-25 C
  • Εδάφη εμπλουτισμένα με τύρφη και κομπόστ και περλίτη, για καλό αερισμό και αποστράγγιση
  • Πότισμα συχνό με μικρές ποσότητες νερού για να διατηρείται το έδαφος υγρό
  • Καλύτερη περίοδος φύτευσης, αρχές Μαρτίου έως μέσα Απριλίου.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *